Eugen Ruje si Sorin Pit la Biserica Maranata

Duminică 21 Martie, Biserica Maranata vă aşteaptă la slujba de dimineaţă sa ne bucurăm împreună cu fratii nostri.
Cu noi vom avea ca invitati care vor lăuda pe Domnul şi vor propăvădui Evanghelia Domnului Isus Hristos, pe fratele Eugen Ruje şi si pe fratele Sorin Pit.

Ionut Sava

6 păreri la “Eugen Ruje si Sorin Pit la Biserica Maranata”

    1. DOMNU sa va binecuvinteze, as dori sa vin si eu la biserica DOMNULUI dar nustiu daca ma primit eu sunt un sufletel ratacit care doreste sa-l gaseasca pe DOMNUL si sa fac un legamint cu el,eu sunt casatorita am doi baieti si as dori sa- am si pe DOMNUL ca membru in famila mea.Va rog sa-mi raspundeti daca ma puteti primi la biserica DOMNULUI.O zi minunata alatudi de DOMNU.

      1. Matei 11:28
        „Veniti la mine, toti cei truditi si impovorati, si eu va voi da odihna”.
        Domnul Isus Hristos nu a respins pe nimeni, nici noi nu ne putem permite sa respingem pe cei cel cauta pe Domnul Isus Hristos.
        Va asteptam cu multa dragoste!

  1. ma bucur foarte mult ca din ce in ce mai multa lume se intoarce la domnu. dar imi pare rau ca uni nu sunt asa de pocaiti pe cat par dar orcum dumnezeu pedepseste si judeca nu eu sau noi (inca nu am vazut sau nu am observat ceva bun la cineva)

Lasă un răspuns

