Adi Gliga, Patimile lui Hristos

O părere la “Adi Gliga, Patimile lui Hristos”

  1. EU NU-MI GASESC CUVINTE DE MULTUMIRE INAINTEA DOMNULUI ISUS PENTRU CA MA SALVAT DIN MOCIRLA PACATULUI , AVEM UN DUMNEZEU ATOTPUTERNIC , MA SIMT BINE IN PREZENTA LUI EL ESTE AERUL PE CARE IL RESPIR , EL A SUFERIT MULT PTR PACATUL OMENIRII , NE IUBESTE CU O IUBIRE VESNICA , SLAVIT SI BINECUVINTAT SA FIE DOMNUL ALELUIA ! II MULTUMESC DOMNULUI PTR DUHUL SFINT , CA NE FACE CONSTIENTI DE STAREA NOASTRA SPIRITUALA CU EL , DOMNUL SA NE AJUTE PE TOTI SA NE RASTIHNIM FIREA PAMINTEASCA IMPREUNA CU POFTELE EI SI SA FACEM SA CREASCA DUHUL IN NOI. FRATILOR SI SURORILOR IN DOMNUL I-MI ESTE DOR SA MAI FIU IN BISERICA DVS , EU AM PRIMIT BOTEZUL ACOLO , CIND BISERICA ERA LA GARA EU IL CUNOSC BINE PE FRATELE IORDACHE VASILE DOMNUL SA VA BINECUVINTEZE PE TOTI CU VIATA VESNICA ! DACA AVETI FACEBOOK VA ROG SA-MI TRIMITETI PRIETENIE , HARUL SI PACEA DOMNULUI SA FIE CU VOI TOTI AMIN! <3 <3 <3

Lasă un răspuns

